OO JAAAAAA….

Lugesin postimehest järgmist näidet eesti rahva suurest “tarkusest” ja innovaatilisest mõtlemisest.

Ma pole veel kuulnud nende konkreetsete kapslite “imevõimest”, kuid ma olen kohanud erilist “pesupulbrit” ( üks mingi firma siiski müüb midagi asjalikku kah, nime ei tea öelda ) ja erilisi “iluhooldustooteid” ning veel igasugu müstilisi asju. Need toidunõudega tegelev firma Tupperware on vist siiski ainus, kellel on midagi asjalikku. Muidugi võin ma olla subjektiivne selles suhtes, sest ise kokkamist harrastades sain kingituseks tainarullimisaluse ja see on ennast õigustanud.

Minu meelest on kõige tipuks Kirby tolmuimejad, mis meie riigis “erilise pakkumisena” müüakse kuskil 38 000 eek eest ja mida saab Britistanist laost osa kuskil 10 000 eesti krooni eest. Seega müügiketina kerkib hind umbes 28 000 eek . Pole lugu, eestlase lollus kannatab selle välja igal juhul.

Aga muus osas – meil on rahastamispüramiid pankrotistumiseks ja siis oriflame kataloogimüük, mille tooted võtavad naha maha …. Mida kõike inimeselt inimesele ei müüda?

Ärgigeeniused – pole midagi öelda. Nagu ka näha võib, kuidas puhkuseosakuid müüakse. Mõni maksab iga kuu ja on rõõmus, et rahast lahti saab…

Keegi pole veel leidnud moodust kuidas õhku müüa effektiivsel? Kindlasti on, kuid ma ei usu, et keegi seda eriti aktiivselt ostaks. Kuid ehk on salakaup? Müük vaid sõpradele?