Ok, seekord siis tähtaste esemete fotojaht?

Nii sain ma Kukupaist aru 🙂 Ma arvan, et Kukupai idee on hea 🙂 Kas nüüd ma viitsin kogu aeg …

Aga olgu, head sõpra võib tema ideedes alati toetada 🙂 Kuna see on omamoodi lahe idee, siis lähme kaasa 🙂

Seekord pidi siis kell olema.

kell-11

Minul pole majas vanasid kellasid, kuid on üks eriline kell, mis käib ja mis näitab aega, mis on eesti ajast 2,5 tundi ees. Selle kella kinkisin ma oma mehele meie kooselu esimesel aastal. Nüüd näitab see aega. Mitte minu aega, vaid hoopis tema aega minule kodus. Tiksub öödel, kui ma ei saa magatud. Siis kui nutuhood mind üleval hoiavad ja ma pooled ööd netis istun – vaikselt, nii et keegi ei aimagi, et ma olemas olen. Siis vaatan selle kella aega – siis ma tean, et ennem kui see kell saab 7 tuleb mul lahkuda … muidu ei maga silmatäit kah mitte 🙂

Kokku saame Kukupai juures 🙂