Nii tore, kui inimestel on aega. Minul juba teist päeva pole rohkem, kui hingetõmbepausid. Kusjuures ma ei kurda sugugi. Täitsa tervistav eluviis, värske õhk, suur hulk lendlevat lund ja MINU suur lumelabidas 😀

Samas, olen täna tähele pannud, et peale lumeteema kummitab inimesi seksi teema. Vanasti, kui oli talv, siis polnud muud teha, kui pimedas õhtul “treiti tittesid”. Päevad olid lühikesed ja pimedad. Elektrit polnud ja siis polnud inimestel ka midagi teha. Mida sa muud siis ikka teed, kui seksid.

Tundub, et tänapäeva ühiskonnas on aga see seksivajadus asetunud teise suunda. See on linnainimeste rõõm. Kõik asjad käe-jala juures ja eluspüsimiseks pole muud vaja teha, kui riidesse panna ja 100m liikuda, et eluks vajalik poest kätte saada.

Tänapäeval maal aga nii ei saa. Kui sul ikka oma traktorit ei ole, siis pole teha midagi. Siis on ainus tööriist sinu kaks kätt. Muidugi ka suur lumelabidas. peale päevast lumerookimist aga ei tule mulle pähegi, et võiks isegi MÕELDA seksi peale. Ma muidugi tänan õnne, et mul mees on parasjagu ära kah, sest mine tea, muidu istuks kah kuskil soojas ( väljaõpet ju parasjagu eriti pole, sest meie sõjavägi on ju nagu lasteaed, kes lumega metsa EI TOHI MINNA) ja õhtul oleks teisel veel mingid mõtted peas…

Minu ajudesse aga ei mahu ükski siivutu või siis ka natuke erootlisem mõte. Lihtsalt keha on kaks päeva tegelenud ellujäämisega lumetormis. Ning, kui ma parasjagu aknast õue vaatan siis paistab, et ikka sajab veel lund…

Ok, mina vajan nüüd üht pesu!

Seega, homme jätkub sama tempoga. Ehk saab veidi kergemalt? Mine sa tea…

Seega, kõik kellel on probleeme liigse vajadusega seksi järgi – TEHKE VEIDIKE TÖÖD KAH!