Kuna muu meedia on pasundanud hoolega seda teemat siis lugesin ise kah selle IVAR VEE haige vaimusünnitise üle.  See milles kuulutatakse Andrus Ansip Hitleri sarnaseks.

Ma ei ole Ansipist pidanud suurt just kunagi. Minu jaoks on ta paras äpu ja lisaks libe nagu kala. Juba ammu kahtlustan, et tema taga mängib “halli kardinali” Jürgen Ligi. Kuid ausalt öeldes, need on selle erakonna sisesed asjad ja ma ei topi oma nina sinna. Vähemalt on Ansip hea peksukott.

Kuid inimene, kes võrdleb Ansipit Hitleriga peab ikka täiesti vaimse ajupuudega olema.

Hitler oli karismaatiline isiksus. Lisaks oli ta veendunud fanaatik ja sihikindel juht. Igatahes, kui ta poleks olnud nii egomaniakaalne – võiks öelda, et Hitler oli oma moodi geenius.

Need on sõnad, mida iial Hr. Ansipi kohta öelda ei saa.  Minu arust on ta rohkem tarretise moodi. Aga see on minu subjektiive nägemus temast. Kuid karismaatilisust ei ole kuskil näha.

Miks siis kirjutab Kesknädal selliseid artikleid? Just seepärast, et õhutada eesti ja venelaste vahelist vaenu. Venelaste jaoks on Hitler fašismi kehastus. Nende suurim vaenlane ja vihkamise allikas. Seega, üritab Keskerakond suunata eestimaa venelaste suhtumist eesti valitsuse suhtes.

Kas nad oinad aga seda ei mõtle, et siis kui nad peaks riiki juhtima pääsema, suhtutakse neisse samamoodi??

Nad on nagu Petka ja Tšuks –

Petka saeb oksa puu otsas, millel ta istub. Tšuks hõikab alt : Petka, ära sae seda oksa, kukud alla.

Petka ei kuula, saeb edasi… vastab : Uidi šaman..

ja kukub alla…

Hr. Vee peaks enda vaimset tervist kontrollima.. muidu on nagu Pets puu otsas ja saeb seda oksa…