Hakkasin täna ma mõtlema, et valimised on alati nii jaburad… Hulk tuntud nimedega inimesi kogutakse kokku ja pannakse mingi erakonna eest hääli püüdma. Olgu nende kohalike omavalitsustega kuidas on, ehk isegi mõni neist “nimedest” satub poliitikasse, kuid suurem enamus on lihtsalt villalambad…

Foto NAGI's: n o o t

Kuidas see üritus siis käib. Väga lihtsalt. Näiteks Kaamose piirkonnas on valimisnimekirjas tuntud laulja Randpere või siis kuulus “Meie Mees” Riisalu. Muidugi meeldib paljudele, kuidas sensuaalne Randpere laulab ja Riisalu on pullimees. Inimene vaatab, et tore mees ja kas sensuaalne/pullimees ja arvab, et näed kui tore inimene annan talle oma hääle. Muidugi läheb see suurde piirkonna katlasse, kus tegelikkuses on mingi vana hea tuntud parteisõdur eesotsas, kes siis võtab koha sisse järjekordselt volikogus… Nii hakkab jälle see ring peale. Esimesed kolm aastat ei liiguta see parteisõdur lillegi ja siis ennem järgnevaid valimisi hakkab jälle rahvameheks.

Mis puudutab aga neid häälepüüdjaid, siis need teevad oma tegemisi edasi. Riisalu istub rõõmsalt edasi riigikogus ja Randpere lükkab oma tegemisi edasi. Inimesed aga kiruvad ja sõimavad edasi – sest riik on paha, riik on perses ja riik ei tee midagi – AGA MUIDUGI EI TEE, sest ise valisite ( või jätsite üldse valimata) need inimesed sinna. Karjumist ja kisa on viimasel ajal taevani – riik on sita kokku keeranud ja kõik see keeratakse käpik Ansipile kaela, kuid unustatakse sujuvalt, et riigikogus on 101 liiget ja KÕIK meie oleme ise nad sinna valinud. Või siis ka mitte valima läinud – sest mis see minu hääl ikka loeb. Kuid kas nüüd see kirumine loeb? Kas nüüd on neil, kes üldse valimas ei käinud õigus üldse suud lahti teha? Mina arvan, et ei ole.

Mina olen siiani valimas käinud kõikidel valimistel. See, kellele mina oma hääle andsin riigikogus on seni kõikidele minu küsimustele alati vastanud, kas siis telefoni, meili või ka nööbist haaramise teel. Vahet ei ole. Oma küsimustele olen ma alati vastuse saanud. ISIKLKULT ja otse küsides.  Samuti olen ma kohalike omavalitsuste valimistel valitud isikule helistanud kell kaheksa õhtul mobiilile ja saanud oma vastuse.

Kas Teie olete oma valitud isikult mõne vastuse saanud? Mis iganes küsimusele? Kas te üldse olete küsinud? Kas olete huvi tundnud, kuidas riiki juhitakse?

Mul on tunne, et eestis on puudu pulli/nalja/tuntud/sportlastepartei, kus siis oleks need tuntud nimed kõik koos ja nende seas oleks mõned, kes siis natuke ka vastutaks… ( see oli iroonia)…