Issand sa näed ja ei mürista! Just mõned hetked tagasi saatsin talve koos oma lume ja külmaga PUHKUSELE.. saate aru jah … P U H K U S E L E ja PUNKT! Ning natuke hiljem tuleb Kaamos ( teate küll see kõige pimedam aeg inimese elus ) ja tahab mingit kümmet läbi kommentaari, millele on taustaks .. error 404. Tore on – täiuslik sinine esmaspäev, peale kohutavat nädalavahetust. Lisaks muidugi veel tõbine titt ja tühine kodumasendus. Keda see huvitab?

Foto NAGI's: p a a d i g a

9. 25.06.2009 riputasin selle pildi

No jah. Eks me siis vaatame seda asja.. mis on jabur, tüütu ja mõtetu.

1. esimene inimene astus kuule 21.7. 1969 – no seda ma ei mäleta. Tited ei mäleta 🙂 Ehk sõin peenral maasikaid 🙂

2. John Lennon mõrvati 8.12.1980 – Päevikust lugesin, et läksin pinginaabriga sellel päeval riidu, sest tal oli kummaline tuju. Aga järgmine päev sõime koos jäätsit 🙂

3. Tshernobõli aatomielekrtijaamas plahvatas 26.4.1986 – Maardu rebasaba ajas eriti kohutavat haisu sellel päeval. Vanemad inimesed arvasid, et see on see aatomiplahvatus. Järsku oligi?

4. Balti kett 23.8. 1989 – seisin ketis. Terve see päev läks selle nahka, siblimist oli palju.

5. Estonia uppus 28.9.1994 – magasin, helistati, ärkasin ja sain teada lõpuks, kohutavad uudised isiklikus plaanis…

6. Diana suri 31.8. 1997 – olin Vormsi saarel ja sain alles hommikul raadiost teada Diana kohta. Aga see suvi oli mõnus 🙂

7. saabus aasta 2000 – üks ebameeldivamaid aastavahetusi. TÖÖ ja töö ja veelkord töö.. rohkem pole meeles, eks ma olin selle tööl …

8. toimus terroriakt World Trade Centerile  11.9.2001 -lugesin just arvutis uudiseid ( siis oli Delfi ja lehed olid veel lapsekingades) kui kella 14 ajal ( igatahes lõuna oli läbi, võis ka varem olla ), kui tuli uudis WTC kohta. See oli kohutav … eriti pildid.

9. Michael Jackson suri 25.6. 2009 – eks ma olin kuskil pildistamas. Puhkus oli. Jättis väga ükskõikseks.

10. milline uudis jäi meelde eilsest päevast või mida tegid eile? – tegin tööd ja kütsin ja tegin tööd ja tegin kodustele süüa ja ajasin pubekat kütma.. ja imetlein ilma. v. t fotot.

Foto NAGI's: k u m m a l i n e ...

ilmaimed

Deem jagada ei oska…
Ok A.I.V.O ja Ööhulkur ja Yksikhunt

Kui kordub siis sorry, ma pole kodus eriti viimasel ajal 🙂