Lugesin Algarvu blogist, et blogijad plaanivad maskid maha võtta.  Siis tekkis mul mõte, et kui nad kõik kokku saavad, siis tekib jube olukord, kus neist võvad saada tegijad staarblogijad ja lõpptulemuseks on see, et minu tagasihoidlik isik ei suuda enam neid koletisi ohjeldada. Sellega seoses otsisin oma lakapealsele peidetud relva välja. Puhastasin ja õlitasin. Valasin Wildi jaoks hõbekuuli, sest seda saatanat millegi muuga ei tapa. Samuti täitsin salve, sest egas ma siis saa ometi tunnistajaid jätta.

Muidugi ei oleks Wild esimene, kes oma elukese kaotab. Neid blogijaid, keda olen tulistanud .. neid on rohkem …  ja mõnda olen ikka korduvalt ja korduvalt tulistanud. Hõbekuulidega pole ma muidugi neid veel püüdnud, kuid eks keegi peab kord esimene olema..

Igatahes, kuna mul on relv valmis pandud.. siis sellest “veresuanast” mis tuleb, saab blogida maailmas ikka aastaid ja aastaid..