Otsisin ühte vana postistust aastast 2008. Otsisin ma seda sellepärast, et juba siis ma kirjutasin sellest, et kui nii edasi läheb, siis varsti kordub kõik nagu siis, kui Rooma impeerium lagunes. Ehk siis ajalugu teeb ringe.

Siis sõimati mind läbi, kui ma julgesin väita seda, et kui Euroopas sündide arv ei kasva tulevad siia neegrid ja küll siis kasvama hakkab. Ühesõnaga, kas ma olen selle ise kustutanud või see on “kustutatud”  – seda ma enam ei leidnud. Aga leidsin oma seisukoha võtu mustanahaliste suhtes.

ajalugu

ajalugu

Hetkel aga vaatan õudusega, et kõik teemad, kus on lehes kirjas pagulastest – kõik käib läbi tsensuuri. Peavoolu meedia peksab vahtu nendel teemadel ja ainult võtmes – eesti rahvamass on loll. Riigikogulased, ministrid jne – igalt poolt tuleb – rahvas on vihkav ja võõravihaga.

Iga kord tahaks öelda, kurat küll, kust sina Taavi Rõivas või Toomas-Hendrik Ilves tead, mida MINA mõtlen? Kas sa oled minult küsinud, mida mina sellest arvan?  Aga see nii öelda määramine – vihkab ja ei salli – see tundub iga kord justkui näpuga näitamisena. See aga tekitab viha – viha selle vastu, et sulle justkui pannakse sõnad suhu – sa oled selline. Sinust ei peeta lugu, sinu arvamusega ei arvestata jne.  Mida siis ootab meie peaminister, kui ta oma rahvast nii arvab? Kui ta neile näpuga näitab, siis ei saagi temast lugu pidada. Küsida, kes selle suhtumise tegi – siis vastus on ISE TEGI.

Hoopis teine teema on ÄRIMEHED.  Täna hommikul lugesin Oleg Grossi hala –  vaesekene, tal tõesti pole tööjõudu. No see on ka arusaadav, kui ta maksab 30 tunnise töönädala eest pool miinimumpalka. Inimesed käivad seal tööl vaid siis, kui nad tõesti nälga surema hakkavad. Muidugi ahvatleb teda võimalus saada omale peaaegu tasuta töötegijad. Ainus pisiasi millega need “ärimehed” ei arvesta on see, et kuna need “pagulased” pole iial tööd teinud, siis nad ei hakka tööle. Ma võin jälle olla see paha, kes ütleb oma lasesuuga midagi välja – kuid see, et kõik need pagulased tööle hakkavad on sama hea kui loota, et taevast mannat hakkab sadama. Kõva sõna, kui nendest ligi 500 pealisest ( kui neid siia nii palju jõuab üldse ametlikult ) seltskonnast ehk mingi 10-15 tööle lähevad, siis on see kõva sõna juba. Need ärimehed võiks küsida missimeestelt, kuidas need mustanahalised oma kodus elasid. Ja siis uuesti mõelda, mitte kiruda valdasid ja linnavõime, kus veel veidike arukat mõtlemist jagub.

Kordan kunagi kirja pandud sõnu: Euroopa on nagu kunagi oli Rooma impeerium. See laguneb ja koletu kiirusega. Seekord on oma kombelõtvuse, saamahimu ja kõigelubatavusega selleni jõutud. Mis sai siis, kui Rooma riik lagunes, seda lugege ajaloo raamatutest.

Mina ei oota siia kedagi. Ei pagulasi ega venelasi. Aga mul on meeles vanaema sõnad aastal 1990 – kunagi sa lapsuke mõtled veel, et parem venelased, kui neegrid või pilusilmad.  Hetkel ma ei tea – hetkel ma veel nii ei mõtle, kuid mine tea, ehk 5 või 10 aasta pärast mõtlen. Pigem põhjuseks on see, et kristlust usuna ei pea ma millekski ja moslem võiks kah minust kauge kaarega mööda käia….. nii on mõlemale turvalisem.