TALLINN … SEE TALLINN …

2 kommentaari

No nii, See tallinn 😦

Hommik rongijaamas ….
Astusin rongilt maha ja jäin veel ühe tuttavaga vestlema, kuna aga tuttav on vene inimene, siis jutustasime vene keeles. Järsku astus meie juurde, üks selline turjakas vene meesterahvas ja küsis, et kas me oleksime huvitatud venemaale ümber asumisest? Lihtsustatud korras ja lisaks maksaksid Putinlased ( kui ma sain õieti aru sellest nimest) meile veel ümberasumiseks 5000 USD, peale seda, kui me oleme lepingule alla kirjutanud.
Hommikul nimelt saabub Moskva rong ja siis ehk jäi Balti jaama passima. Ei julgenud linna minna om agitasiooni tegema. No see on teooria, tegelikult ei tea ma mis riigi kodanik ta oli…
Igatahes avasin suu, et talle öelda, et see on vale aadress – jõudis mu tuttav talle sulaselges eesti keeles käratada – Käi persse! ja sinna otsa muidugi veel hulgalt roppu vene keelset sõimu….

Muidugi minu jaoks oli jutustamise hommik läbi ja ma hakkasin oma asjtoimetusi tegema minema, kui olin aga saanud ümber Balti jaama nurga, kui mulle kakerdasid vastu kolm purjus soomlast, kelle räuskamist ja ” vittu” oli nende ümbrus koheselt täis ….
Mis siin öelda – päev hakkas “täielikult”
Ma juba kartsin, et see päev on täiega sealsamuses…. kuid õnneks edasine kulges rahulikult…
Muidugi ei saa mainimata jätta, et isegi varasel hommikul kohtad ikka mõnda kõva häälega röökivat ( kohati on tunne, et tegemist on pool kurtidega) soomlast, kuid see pilt oli tavapärane…

Muidugi juhtusin kuulma veel, kuidas mingid vene turistid imetlesid tallinna kesklinnas mingit maja ja peretütar palus isa, et nad eestisse koliks….

Kohati on ikka tunne, et Tallinnas käik on nagu loomaaias käimine ….

KUI ON AEGA 10 MINUTIT

Lisa kommentaar


Hommik, lahkumiseni kodust aega veel 10 minutit.
Mida teeb üks inimene, kellel on vaja, et ta mõtted oleks lõpuni mõeldud ja “peegel” paigas?
Muidugi kasutab selle pisikese vaba hetke, et kirjutada blogi.

Isegi ühtegi head mõtet pole blogi kirjutmiseks olemas.
Võiks ju kirjutada sellest, et öösel sai magatud vaid 5 tundi, sest mind aeti ülesse just sellel hetkel telefoniga, kui ma olen magama jäänud ja räägiti minuga 40 minutit. Kahtlen, kas sellest kasu oli, kuid lootma peab.
Või sellest, et täna oli esimene öökülm? Muru on krõbe…
Või peaks kirjutama sellest, et ma pean Tallinna minema ja mulle Tallinn on iga rakuga vastukarva. Lisada sinna juurde see, et ma tahan sealt ennem pääseda, kui ma kohta mõnda purjus soomlaste kampa …

Või kirjutada sellest, milline raamatukuhi mind ootab ja kuidas ma tunnen, et ma ei jõua kõike vist nii ruttu läbi lugeda, kui ma tahaks….

Aeg sai otsa, egas midagi ” till püksi ja punuma” – see oli minu vanaema lemmikväljend….