Loen mina lehest, et :
Riigikohus tunnistas tänase otsusega põhiseaduse vastaseks ning kehtetuks ühistranspordiseaduse ja väärteomenetluse seaduse sätted, mis lubavad erafirmadel väärteomenetluse korras bussijäneseid karistada.

Hetk mõtlemist ja ei teagi kohe mida mõelda. Kas rõõmustada või olla vihane.
Rõõmustada selle üle, et Savisaare sukasäärde ei voola jälle miljonid ja miljonid maksumaksja raha, või olla vihane, et sellinne tuluallikas, nagu seda on bussijäneste trahvid jääb riigi rahakotti minematta. Tuhlates veidi netis jõuan ma selleni, et see raha jookseb siiski Tallinna rahakotti suuremalt jaolt. Sealt maha arvata muidugi firma kasum.
Ikkagi tegemist on tallinna keskse üritusega ja miks mina kes ma hilinenult pileti juhtun läbi lööma ja saan selle eest trahvi, peaksin seda maksma tallinnale.

Samas, olen mina hoolikas pileti läbi lööja – kui ma olen vahel täis bussis suutnud ennast keskmise ukse juurest pressida esimese ukse juurde. Lihtsalt nüüd enam mujal piletit läbi lüüa ei saa. Mina mats maalt nagu ma olen, olin esimene kord peale pikka aega linnas liikudes sellega hädas. ( Ma muidugi ei jäta mainimatta, et ma olen suurema osa oma teadlikust elust elanud Tallinnas)

Seega, mis mul muud ikka öelda, kui PIDU PIDU!! Enam ei sa amind kollitada mingid siniste jopedega tädid ja uus RIIGIÕIGUSLIK tegelane laseb ehk panna bussidele rohkem kompostreid.